Professional Sewing Kit – عدة الخياطة المتكاملة

60.00 جنيـه
حالة التوفر: متوفر
الموديل:

تفاصيل

أى حد يقدر يخيط، بس مش أى واحدة ممكن تبقى خياطة محترفة.. وعلى رأى المثل الخياطة فن مش عن عن!

عشان كده جبنالك عدة الخياطة المتكاملة للمحترفين، أكتر من 200 قطعة فى منتج واحد هتلاقى فيهم كل الأدوات اللى محتاجاها للخياطة من الإبرة للصاروخ.. هتلاقى فيها بكر خياطة بألوان كتيييير، وإبر خياطة بمقاسات مختلفة ودبابيس وزراير ومازورة قياس ومقصات وبكر خياطة للمكنة ومخدات دبابيس ولضامة إبر وترابيزات بلياردو وبنج.. من الآخر كل العدة اللى محتاجاها فى علبة واحدة شكلها شيك وتقدرى تشيليها وتروحى بيها لأى مكان

عدة الخياطة المتكاملة لا غنى عنها لأى واحدة بتحب الخياطة سواء هواية أو شغل.. ده لأنها هتغنيكى عن مشاوير كتير عشان تعرفى تجمعى كل حاجتك اللى محتاجاها.. دلوقتى هيبقى معاكى علبة شيك بأدراج كتير متقسمة وكل درج فيه كنز من الأدوات اللى مش هتستغنى عنها وهتساعدك عشان تفننى وتطلعى أحلى ما عندك، من هنا ورايح مش هتتعبى وانتى بتدورى على أدواتك عشان النهاردة جمعناها كلها فى علبة واحدة، ووريهم شغل المحترفين

عدة الخياطة المتكاملة متوفرة دلوقتى من تاجرلى بسعر تحفة.. أطلبوها دلوقتى قبل ما الكمية تخلص!!

التقييمات (0)

التقييم:    رديء           ممتاز
انتبه: نص عادي فقط!